bekijk online
Nieuwsflits

Uitnodiging plantenruilbeurs met ledenborrel

Beste leden van Groei en Bloei afdeling West-Betuwe,

Vanaf april vorig jaar zijn wij in de greep van het coronavirus. Alle activiteiten kwamen abrupt tot stilstand door de maatregelen die nodig waren om de besmettingen tot stilstand te brengen. Helaas zijn wij er nog steeds niet en waarschijnlijk zal dit virus ons nog lang in de greep houden. Gelukkig is een grote meerderheid gevaccineerd waardoor er weer meer mogelijk is.

Het bestuur heeft besloten het verantwoord te vinden om als afdeling vanaf oktober van start te gaan met ons programma. Hierover in de komende nieuwsbrief meer informatie.

Om dit heugelijke feit te onderstrepen willen wij u als bestuur graag uitnodigen voor een samenzijn op zaterdag 11 september 2021 van 14:00 -17:00 uur. We beginnen om 14:30 uur met een plantjesruilbeurs. Tijdens en aansluitend op deze ruilbeurs is er de gelegenheid om bij te praten onder het genot van een hapje en een drankje. Natuurlijk bent u ook van harte welkom als u geen plantjes voor de ruilbeurs heeft!

Wij hanteren de 1,5 meter-regel en veel zal zelf-service zijn :-)

Voor de planning willen wij u vragen zich van te voren op te geven. Dit kan via de e-mail van West-Betuwe: info@west-betuwe.groei.nl, of bellen met Liesbeth Porsinck: 06-57614393.

De locatie is bij Inge en Anjo Steen, Achterweg 59 4156 AB Rumpt. In tegenstelling tot andere jaren graag de auto parkeren langs de weg, zodat er voldoende ruimte is op het terrein.

Met vriendelijke groet,
namens het bestuur,