Workshop tuinfotografie - 28 mei 2021- Caroline Piek

Activiteit: Cursus tuinfotografie - Caroline Piek
Locatie: Inge en Anjo Steen, Achterweg 59 4156AB Rumpt
Prijs workshop: € 25,00 voor leden, niet-leden € 35,00
Opgeven voor uiterlijk 1 mei 2022: Graag opgeven via de email van Groei&Bloei WestBetuwe: info@west-betuwe.groei.nl of bellen met de activiteiten commissie.

Deelname gaat op volgorde van aanmelding. Een korte impressie van de workshop: In de diverse delen van de tuin heb je volop de kans om verschillende stijlen en indelingen te fotograferen. We besteden aandacht aan het fotograferen van de volledige tuin – van het complete tuinontwerp tot bloemborders, mooie doorkijkjes en natuurlijk blijven de close ups van bloemen en insecten niet achterwege. Hoe gebruik je het lijnenspel van een tuin om meer dynamiek in jouw foto’s te krijgen? Hoe creëer je sfeer door te spelen met doorkijkjes? Hoe vang je de essentie van het ontwerp? Hoe breng je meer leven in jouw tuinfoto’s? Het is slechts een greep uit de vragen die aan bod komen.

Deelnemers fotograferen aan de hand van enkele praktijkopdrachten en na afloop selecteer je jouw vijf beste foto’s. Caroline zal deze later van feedback voorzien (waarschijnlijk via de email). Bij onvoldoende deelnemers en/of slecht weer kan de workshop worden geannuleerd. Je kunt op de website van Caroline Piek meer informatie vinden: www.carolinepiek.nl

Betaling: o.v.v. fotocursus + naam deelnemer(s)
Rek.nr. IBAN: NL03RABO0149460317, BIC code: RABONL2U t.n.v.: afd. West-Betuwe der KMTP Plaats: Geldermalsen