Leden-kijken-bij-leden: Tuin Suzy & Tonarius Looyenstein- Worth in Geldermalsen

Datum: zaterdag 19 augustus 2023
Tijd: 13.00 - 16.00 uur
Locatie: Burgemeester Vernèdelaan 14 Geldermalsen (let op deels parkeerverbod langs de weg, dus opletten waar je parkeert). De toegang tot de achtertuin is vanuit de Duindoornstraat.

We zijn 5 jaar geleden verhuisd en de hele tuininrichting van de vorige bewoners is geheel verwijderd. Dus alles is vrij nieuw in onze tuin, maar niet modern: getracht is om alles zo natuurlijk mogelijk te laten ogen. De verbouwing van de voortuin (die is verhoogd) hebben we over 2 jaren verdeeld; het was in 2021 af. De verbouwing van de achtertuin gebeurt ook in stappen. Eind 2021 was het moestuindeel af. April 2022 gestart met de verbouwing van het grootste deel van de achtertuin; dit is nu voor 3/4 af. Het is opgedeeld in een grote waterval eindigend in een vijver, een varen-muur en een grote rotstuin (2 meter hoog), met verschillende zitplekken en wandelpaden. Begroeiing veelal vaste planten en veel bolbloemen (hoewel die in augustus veelal uitgebloeid zijn).

Aanmelding: bij Inge Steen 0345-683246 of Marloes Noodelijk 0345-682086 of stuur een mail naar info(at)west-betuwe.groei.nl