Leden-kijken-bij-leden: bezoeken van tuintjes aangelegd door de groenbrigade in Buurmalsen

Datum: vrijdag 14 juli 2023
Tijd: verzamelen 19.30 uur

Locatie: verzamelen bij Jacob de Ridderstraat 3 te Buurmalsen

Eind 2019 zijn ons Groei en Bloei-lid Karin van Veen en haar man gestart met een groenbrigade in Buurmalsen. Het motto van het groenbeheer van de gemeente West Betuwe is  goedkoop en efficiënt waardoor het openbaar groen bestaat uit saaie grasveldjes waar alleen hondenliefhebbers blij mee zijn en wat doorgeschoten struiken waar geen vorm of bloei meer te ontdekken is. We hebben 2 grote borders aangelegd en een groenstrook geadopteerd waarop een aantal essen staan met een onder beplanting van gras en diverse wilde planten. Ook hebben we stekken van diverse dorpsgenoten in de grond gezet en heel veel bollen gepoot.

Aanmelding: bij Inge Steen 0345-683246 of Marloes Noodelijk 0345-682086 of stuur een mail naar info(at)west-betuwe.groei.nl