Datum: 4 augustus, donderdagavond,
Tijd: 19:30 – 21:30 uur.
Activiteit : Leden kijken bij leden
Locatie: Inge en Wouter Jan, Lingedijk 67 Geldermalsen
Parkeren kan op Julianaweg-Willem de Zwijgerweg. (zijstraat van de Lingedijk, op Lingedijk zelf is geen plek)

Bijna twintig jaar geleden zijn we begonnen met de aanleg van onze tuin. De tuin is verstopt achter het huis, de inrichting hiervan verraadt onze liefde voor lekker eten en drinken. We zijn de oprit langzaam aan het vergroenen, hier is al een Acer-border, struiken, kas en kruiden Vanaf het terras is er uitzicht op een moestuin die omzoomd is door bloemenborders. Achter de moestuin ligt een wijngaard en boomgaard. Ook walnoten, hazelnoten, kippen en klein fruit hebben een plek gekregen. Het geheel is misschien het best te karakteriseren met een cottagetuin. We ontvangen jullie graag om 19.30 op ons terras met koffie en thee. Na afloop van de bezichtiging van de tuin is er gelegenheid om een glas van onze eigen wijn te proeven.

Aanmelding: tot uiterlijk 28 juli bij Inge Steen 0345-683246 of Marloes Noodelijk 0345-682086 of stuur een mail naar info(at)west-betuwe.groei.nl