Nieuwsbrief december 2020

Beste leden,

Normaal blikken we in de laatste nieuwsbrief van het jaar een beetje terug op wat wij als vereniging hebben gedaan met elkaar. Maar wat was 2020 voor een jaar! Een jaar waar het woord van het jaar is “anderhalvemetersamenleving”, een jaar waar wij als vereniging na de jaarvergadering feitelijk géén enkele activiteit hebben kunnen doen door corona en op dit moment nog in een lockdown als samenleving zitten.

De kerstdagen en de jaarwisseling kunnen we niet vieren zoals we gewend zijn. Ze zijn een “beetje” anders. Toch wil ik jullie allen, namens het bestuur, een fijne kerst en een geweldig nieuwjaar wensen in de hoop dat we de draad weer kunnen oppakken in 2021.

We wachten nu op de vaccinatie van ons allen en zodra het weer “bijna normaal” is kunnen we weer dat doen wat we als vereniging zo leuk vinden: lezingen houden, tuinbezoeken, tuinreisje, workshops etc.

In de laatste nieuwsbrief schreef ik dat wij ons zouden beraden op de jaarvergadering in maart conform onze statuten. Nu zeggen onze statuten dat wij de jaarvergadering voor 1 april van het volgende jaar moeten houden. Dat is dus voor 1 april 2021 voor het jaar 2020. Omdat dat niet gaat lukken, heb ik overleg gehad met het hoofdbestuur van G&B en wij mogen vanwege de bijzondere situatie deze uitstellen. De jaarvergadering gaan wij organiseren na de zomervakantie en zullen jullie daarover tijdig informeren.

Namens het bestuur van Groei & Bloei West-Betuwe fijne feestdagen...en blijf gezond.

Anjo Steen
voorzitter G&B West-Betuwe